8/3/11

Cromel X

Hui me canvie al valencia XD. Parlare sobre el event Cromel de L'Eliana (a tomar por culo de Valencia).
Primer m'alçe a les 5:15 de la matinada, mire per la finestra i era de nit XD. Preparar motxilla..., saco i coses per a dormir. Isc de casa a les 05:50 i pensava ke arrivaba tard OMFG e arribat un quart d'hora abans, abans ke el makinista i tot XD

Arribe a valencia 8:15 mes o menys, vaig a la porta i em kede alli a llegir Tegami Bachi 2 *O*, cap a les 9 del mati apareix Juanjo i me diu ke men vaja amb ell en cotxe, pero jo ja havia kedat amb David i Carles. Aixi ke li vaig dir ke no XDDDD pero be, el viatge me va eixir de bades...

Arriben David i Carles, i ens acomiadem de Juanjo i la gent en la ke estava. Anem direcció Plaça Espanya per agafar el metro... i estem alli i tal i cual... SPOILER, agafe Tegami Bachi i SPOILER!!, casualment la estan veient XDDDDD.

Arriben a L'Eliana i tots baixen i anem cap al Casal i tal... de cami ningu sabia anar vivaaaaa tots seguint-nos xDDDDDDDD va ser molt bo... i weno alla arribar i mirar ki havia conegut, ki estava per alli i tal... como era allo... i weno per alli van fer... (Carles apuntarse a tot XDDDDDDD) concurso de preguntes sobre cultura japonesa!! de Otaku no Michi, vam vore el Hobbit Zampabollos, Hulk OMFG, Cosplay, estava cantat ke guanyaria Mully, també Mario Kart, Munchkin, Jungle Speed, Magic, Yugioh... Tambe vaig arreplegar el premi de david del Munchkin i me diu ke puc kedarme amb la moneda (IT'S SOMETHING!)

Arriba la nit... DORMIR: CHALLENGED ACCEPTED!!

Diumenge una merda com una casa de gran!! Gracies ke estava el Mercat Medieval... y añldskfjsdfklñdsf ke bo estava toooooooot!!!

Done les Gracies a tots els de Benifu i a Eli and company perque sino estaria forever alone XDDDDDDD

Ha sigut unes Cromel de CuantoCabrón! XDDDDDDD

Posse el video de Canal 9 y el meu video de menjar magdalenes!!



1 comentario:

Unknown dijo...

no me enteré de las cromel ;__; he visto el video de las magdalenas dioos que chachiii la próxima voy !! concurso de comer ? bua tirado para mi ! XD

 

Design By:
SkinCorner